خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای والامقام پایگاه شهید مطهری در هندیجان 

یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری حوزه شهید مزارعی با دعوت از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۸۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، مراسم یادواره ۳۱ شهید والامقام پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه هندیجان با همکاری هیات فاطمیون و هیات رزمندگان با دعوت از امام جمعه، فرماندار ، فرمانده ناحیه و سخنرانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان همزمان با هفته بسیج در مسجد جامع هندیجان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا موجب خیر و برکت و آرامش ،امنیت و عزت در جامعه هستند و بزرگترین افتخار ما با شهدا بودن هست.

وی افزود : شهدا بهترین راه برای سعادتمندی به همه ماها آموختند و آگاهانه و با بصیرت در مقابل دشمنان ایستادگی و مبارزه نمودند. 

درادامه گزارش خبری، سرتیپ دوم پاسدار سردار عبدالرضا حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تبریک هفته بسیج و تقدیر از عوامل برگزاری یادواره شهدای اظهار داشت : شهدا با پیروی از ولایت و رهبری برای اسلام مبارزه نمودند و در مقابل متجاوزان و استکبار جهانی ایستادگی کردند و شهدا افتخار آفرین هستند. 

وی افزود : حفظ حجاب یکی از کارهای مهم وارزشمند است که شهدا سفارش نمودند و رعایت عفاف و حجاب یکی از سنت های پسندیده الهی می باشد. 

دریاواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری ایستگاه صلواتی و سخنرانی و مداحی با شکوه ویژه ایی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار